Vi starter aftenen med hotdogs, selvfølgelig med brutale løg, og dertil øl eller vand.
Herefter begynder fællessangen stærkt bakket op af de fem garvede musikere.
Bandet tror ikke de spiller som eller ligner Shu-bi-dua. De er blot fem gamle gutter som elsker at spille og er vokset op med de kendte og mere ukendte Shu-bi-dua-sange.
Undervejs er der indlagt pause med mulighed for at købe forfriskninger.